Lista referencyjna części Canon MV 20 I to zestaw części, które mogą być używane do naprawy lub wymiany części w modelu Canon MV 20 I. Zestaw obejmuje elementy, takie jak obiektyw, mikrofon, akumulator, kabel zasilający, bateria, wyświetlacz LCD i wiele innych. Części te są dostępne w sklepach z akcesoriami do kamery i są zwykle produkowane przez firmę Canon. Niektóre z nich mogą być dostarczane z kamerą lub jako oddzielny zestaw, ale jeśli część jest uszkodzona, może być konieczne zakupienie zamiennika z zestawu referencyjnego części Canon MV 20 I.
Ostatnia aktualizacja: Lista referencyjna części Canon Mv 20 I
Zapoznaj się z informacjami niezbędnymi do wysłania produktu do naprawy. Obejmują one wyszukiwanie autoryzowanych partnerów serwisowych, czynności, które należy wykonać w celu uzgodnienia naprawy, i zestaw odpowiedzi na często zadawane pytania.
- Proces serwisowania i naprawy
- Często zadawane pytania dotyczące serwisu i naprawy
Proces serwisowania i naprawy
Urządzenie Canon wymaga serwisu — co trzeba zrobić?
Jeśli wymagana jest usługa objęta ryczałtowym kosztem (np. usługa konserwacji lub aktualizacji), usługę Wizyty serwisowej dla produktu można zamówić za pośrednictwem portalu Canon Online Service & Repair Portal, który prowadzi użytkownika przez proces składania zamówienia.
Mogą wystąpić różnice w zależności od kraju, dlatego należy zapoznać się z informacjami na stronach pomocy technicznej właściwej dla kraju zamieszkania, korzystając z modułu wyboru kraju.
Urządzenie Canon nie działa — co trzeba zrobić?
W pierwszej kolejności należy zapoznać się z pomocą techniczną dla produktów zawierającą informacje, które mogą przydać się przy rozwiązywaniu problemu. Po wybraniu urządzenia można skorzystać z sekcji często zadawanych pytań i pobrać instrukcje obsługi, sterowniki oraz oprogramowanie (także układowe).
Wizytę serwisową dla produktu można również ustalić za pomocą portalu Canon Online Service & Repair, który prowadzi użytkownika przez proces składania zamówienia. i oferuje porady dotyczące rozwiązywania problemów (jeśli dotyczy).
Urządzenie Canon wymaga serwisowania lub naprawy — dalsze czynności
1 — Zażądaj serwisu lub naprawy
Prosimy o skorzystanie z naszego portalu Canon Online Service & Repair w celu zgłoszenia żądania na stronie Zamów wizytę serwisową lub Zamów naprawę.
Użytkownik zostanie poprowadzony przez odpowiednie kroki w celu dostarczenia wszystkich istotnych informacji (np. typu żądania, informacji o awarii, dowodu zakupu itp. ) i może dodać do żądania dodatkowe produkty (jeśli ma to zastosowanie).
Użytkownik zostanie poinformowany o lokalizacji, w której ma być świadczona usługa — w profesjonalnym centrum serwisowym firmy Canon lub u autoryzowanego partnera serwisowego firmy Canon. Należy pamiętać, że autoryzowani partnerzy serwisowi firmy Canon są niezależnymi organizacjami, w związku z czym działają zgodnie z własnymi warunkami i postanowieniami. Dlatego przed wysłaniem jakichkolwiek produktów do serwisu lub naprawy warto skontaktować się z nimi w celu uzyskania dalszych informacji.
W zależności od produktu możemy skierować Cię do naszego zespołu pomocy technicznej, aby mógł on udzielić dalszej pomocy.
2 — Po wysłaniu zgłoszenia serwisowego i/lub naprawy należy wydrukować „Podsumowanie zamówienia” i dołączyć je do przekazywanego produktu
Po przesłaniu zgłoszenia można wydrukować „Podsumowanie zamówienia”, którego kopia zostanie również wysłana pocztą e-mail (w przypadku konieczności wydrukowania w późniejszym czasie). „Podsumowanie zamówienia” zawiera wszystkie szczegóły zgłoszenia i należy je dostarczyć wraz z produktem, w przypadku wysyłania do serwisu (profesjonalne centrum serwisowe firmy Canon lub autoryzowanego partnera serwisowego firmy Canon). Umożliwi to punktowi serwisowemu potwierdzenie odbioru produktu i dostarczenie wszystkich informacji potrzebnych do przetworzenia żądania.
3 — Urządzenie musi być solidnie zapakowane na czas transportu.
Wysłanie produktu do profesjonalnego centrum serwisowego firmy Canon lub autoryzowanego partnera serwisowego firmy Canon nie oznacza, że użytkownik zawarł umowę z firmą Canon, w związku z czym firma Canon nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek straty lub szkody powstałe w trakcie transportu.
Zalecamy, aby produkt był bezpiecznie zapakowany. Instrukcje można znaleźć w przewodniku użytkownika. Niezastosowanie się do nich może doprowadzić do dalszych uszkodzeń podczas transportu. Warto również rozważyć ubezpieczenie urządzenia, szczególnie w przypadku bardzo wartościowych urządzeń. Istnieje również możliwość osobistego dostarczenia produktów do profesjonalnego centrum serwisowego firmy Canon lub autoryzowanego serwisu firmy Canon.
4 — Jak wygląda procedura serwisowania lub naprawy po wysłaniu produktu?
Jeśli produkt został wysłany do profesjonalnego centrum serwisowego firmy Canon:
Po dostarczeniu do punktu serwisowego produkt zostanie zarejestrowany w systemie napraw, a klient otrzyma wiadomość z potwierdzeniem odbioru produktu.
Po przetworzeniu zamówienia i ocenie produktu natychmiast zajmiemy się zamówieniem (zgodnie z warunkami świadczenia usługi i naprawy) lub, w stosownych przypadkach, skontaktujemy się z Tobą w celu uzyskania zgody na kontynuowanie procedury (np. w przypadku ofert określających czas i koszt).
Akceptacja zamówienia i realizacja umowy zakupu serwisu i naprawy ma miejsce w momencie rozpoczęcia przez nas żądanego serwisu lub naprawy, chyba że powiadomiliśmy użytkownika, że nie przyjmujemy zamówienia. Warunki umowy zostaną przez nas zachowane, a klient otrzyma kopię wraz z potwierdzeniem zamówienia.
Za pomocą portalu Canon Online Service & Repair można sprawdzić stan zgłoszenia i w razie potrzeby nawiązać kontakt z profesjonalnym centrum serwisowym firmy Canon.
Jeśli produkt został wysłany do autoryzowanego partnera serwisowego firmy Canon:
Należy pamiętać, że autoryzowani partnerzy serwisowi firmy Canon są niezależnymi organizacjami, w związku z czym działają zgodnie z własnymi warunkami i postanowieniami oraz procedurami.
Uwaga: Powyższe informacje są przeznaczone wyłącznie do celów informacyjnych i nie stanowią żadnej umowy między firmą Canon a klientem. Szczegółowe warunki korzystania z profesjonalnego centrum serwisowego firmy Canon lub autoryzowanego partnera serwisowego firmy Canon mają pierwszeństwo przed wszystkimi informacjami zawartymi na tej stronie.
Powrót do początku
Często zadawane pytania dotyczące serwisu i naprawy
P: Chcę skorzystać z serwisu. Jakie mam możliwości?
O: Jeśli chcesz skorzystać z serwisu produktu firmy Canon, profesjonalne centra serwisowe firmy Canon oferują szeroki zakres usług objętych ryczałtowym kosztem, w zależności od produktu:
Wizytę serwisową dla produktu można zamówić za pośrednictwem portalu Canon Online Service & Repair, który prowadzi użytkownika przez proces składania zamówienia.
Partnerzy serwisowi firmy Canon mogą oferować równoważne lub podobne usługi.
P: Mój produkt uległ awarii. Jakie mam możliwości?
O: W przypadku awarii produktu firmy Canon zapewniamy sieć punktów serwisowych (w skład których wchodzą profesjonalne centra serwisowe firmy Canon i autoryzowani partnerzy serwisowi firmy Canon), którzy z przyjemnością naprawią produkt zgodnie z oryginalnymi specyfikacjami firmy Canon. pl/support/consumer_products/contact_support/? type=repair">Wizytę serwisową dla produktu można zamówić za pośrednictwem portalu Canon Online Service & Repair, który prowadzi użytkownika przez proces składania zamówienia.
Wszystkie punkty serwisowe w naszej sieci mogą przyjmować zlecenia naprawy za pośrednictwem poczty/kuriera lub osobiście.
W przypadku gdy produkt jest objęty gwarancją handlową firmy Canon, wszelkie wykonane naprawy będą bezpłatne dla użytkownika (zgodnie z odpowiednimi warunkami, które można znaleźć w Centrum gwarancji). Jeśli produkt nie jest objęty gwarancją handlową firmy Canon, wszelkie naprawy będą płatne.
Klient może również skorzystać z ustawowych praw dotyczących sprzedaży towarów i może skontaktować się ze sprzedawcą, od którego zakupił produkt, w celu omówienia wszelkich opcji wsparcia, które sprzedawca może mu zapewnić.
P: Mój produkt uległ awarii i nie jest objęty gwarancją handlową firmy Canon. Ile będzie kosztować naprawa?
O: W przypadku wygaśnięcia gwarancji handlowej firmy Canon lub gdy rodzaj usterki nie jest objęty gwarancją, profesjonalne centra serwisowe firmy Canon mogą zaoferować szereg płatnych opcji naprawy w zależności od produktu:
Wszystkie płatne opcje naprawy podlegają naszym warunkom korzystania z serwisu i naprawy.
W przypadku, gdy punktem usługowym jest autoryzowany partner serwisowy firmy Canon, będzie on mógł zaoferować naprawę za opłatą. Dokładne dostępne opcje mogą się jednak różnić i podlegają warunkom autoryzowanych partnerów serwisowych firmy Canon.
P: Produkt uległ awarii. Czy można go wymienić, zamiast naprawiać?
O: Sposób naprawy produktu zostanie określony według wyłącznego uznania profesjonalnych centrów serwisowych firmy Canon i autoryzowanych partnerów serwisowych firmy Canon.
Można również skontaktować się ze sprzedawcą, od którego zakupiono produkt, w celu omówienia wszelkich opcji pomocy technicznej, które mogą być przez niego udostępniane.
P: Czy muszę dołączyć akcesoria, gdy wysyłam produkt do naprawy?
O: W przypadku korzystania z internetowego portalu Canon Online Service & Repair, w zależności od rodzaju wskazanej usterki, poinformujemy Cię, czy podczas wysyłania produktu do naprawy należy dołączyć odpowiednie akcesoria Canon.
Przykładowo w przypadku problemów z zasilaniem produktu przyczyną może być również bateria lub ładowarka, co może oznaczać, że powinny one zostać wysłane wraz z produktem.
Jeśli jednak nie uważasz, że istnieje związek między usterką a odpowiednim akcesorium Canon, najlepiej jest zachować je i wysłać tylko wadliwy produkt.
P: Jak pakować produkt, jeśli wysyłam go do serwisu lub naprawy?
O: Należy upewnić się, że produkt jest bezpiecznie zapakowany oraz zapoznać się z instrukcją obsługi, aby uzyskać szczegółowe instrukcje dotyczące wysyłki, ponieważ w przeciwnym razie może dojść do dalszych uszkodzeń podczas transportu.
W przypadku drukarek zaleca się wykonanie następujących czynności:
W przypadku produktów fotograficznych i wideo zalecamy wykonanie następujących czynności:
P: Z kim kontaktować się, aby sprawdzić stan naprawy lub serwisu?
O: Jeśli produkt został wysłany do profesjonalnego centrum serwisowego firmy Canon, stan naprawy lub serwisu można sprawdzić w portalu Canon Online Service & Repair.
Jeśli produkt został wysłany do autoryzowanego partnera serwisowego firmy Canon, w celu uzyskania aktualizacji statusu należy skontaktować się z bezpośrednio z partnerem.
P: Co mogę zrobić, jeśli produkt nadal jest wadliwy po powrocie z naprawy?
O: W mało prawdopodobnym przypadku, gdy po zakończeniu naprawy nadal występuje problem, prosimy o kontakt z profesjonalnym centrum serwisowym firmy Canon, ponieważ gwarantujemy, że nasze naprawy będą wolne od usterek (zgodnie z warunkami świadczenia usługi serwisu i naprawy).
Jeśli produkt został wysłany do autoryzowanego partnera serwisowego firmy Canon, należy skontaktować się bezpośrednio z partnerem.
P: Czy mogę kupić części zamienne do produktu firmy Canon?
O: Zalecamy, aby naprawy były przeprowadzane wyłącznie przez profesjonalne centra serwisowe firmy Canon lub autoryzowanych partnerów serwisowych firmy Canon, ponieważ do bezpiecznej naprawy produktu mogą być wymagane specjalne narzędzia i oprogramowanie.W razie potrzeby oryginalne części zamienne firmy Canon można zakupić u wybranych autoryzowanych partnerów serwisowych firmy Canon lub u dystrybutorów części zamiennych:
CSI Service -Proclub Żytnia 1501-014 Warszawa
Tel. : +48 22 379 20 90Strona internetowa: http://www. pl
P: Jak długo produkt może być naprawiany po wprowadzeniu produktu na rynek?
O: Staramy się zapewnić jak najdłuższą dostępność trwałego wsparcia dla naszych produktów. Po wycofaniu produktu ze sprzedaży przez firmę Canon staramy się zapewnić dostępność części zamiennych przez następujące okresy:
GAMA PRODUKTÓW | MODEL | LATA | Lustrzanka cyfrowa | Seria EOS 1D, seria EOS 5D | 7 | Inne modele z serii EOS. | 5 | APARAT BEZLUSTERKOWY | Seria EOS R | Seria EOS M | OBIEKTYWY | Seria EF–L, seria RF-L, seria DO, seria TS-E i seria CN-E. | Wszystkie pozostałe serie obiektywów | LAMPA BŁYSKOWA | Wszystkie modele lamp błyskowych Speedlite | 5 | APARAT KOMPAKTOWY | Seria PowerShot G | PowerShot D30, PowerShot S120, PowerShot SX60HS, PowerShot SX70HS, PowerShot SX520HS, PowerShot SX530HS, PowerShot SX740 HS | FILMY | Seria LEGRIA; seria X (XF; XA; XL; XH; XC); seria ME; seria ML i seria Cinema EOS | Akcesoria: RC-V100, EVF-V70, SG-1, OU-700, SU-15, MO-4E, MO-4P, MA-400, CT-V1, SP-V1, WM-V1, WP-V1, WP-V2, WP-V3, DM-100, SM-V1 | PROJEKTORY | Seria XEED, seria LV i seria LX | 7 | LORNETKA | Wszystkie lornetki | DRUKARKI | Seria PIXMA i MAXIFY (z wyjątkiem modeli wymienionych poniżej) | Seria i-SENSYS | SKANER | Seria CanoScan | INNE PRODUKTY | Wszystkie akcesoria fotograficzne; obiektywy (EF50 F1. 8 STM; EF-M 22MM f/2. 0; EF-M 15-45MM F/3. 5-6. 3 IS STM); seria PowerShot (z wyjątkiem modeli wymienionych powyżej); seria IXUS; akcesoria i obiektywy wideo (z wyjątkiem modeli wymienionych powyżej); akcesoria i obiektywy do projektorów; kalkulatory; drukarki PIXMA (MG2xxx; MG3xxx; MG5xxx; MX4xx; MX5xx; TR45xx; TS3xxx i TS5xxx); Selphy serii CP; Seria Zoemini, nagrywanie IVY REC i skanery (CanonScan LiDE Series i seria P 2XX) | Brak części |
W przypadku gdy uzyskanie wymaganej części zamiennej w tym okresie nie jest możliwe, oferujemy naszym klientom alternatywne rozwiązanie.
Powrót do początku
Kontakt
Skontaktuj się z nami telefonicznie lub pocztą e-mail, aby uzyskać pomoc techniczną
Canon ID
Zarejestruj produkt i zarządzaj kontem Canon ID
Naprawa
Wyszukaj punkt serwisowy i przydatne informacje dotyczące procedury napraw
Szeroki wybór części oryginalnych i zamiennych do urządzeń Canon. Używając filtrów skrócisz czas na wyszukanie potrzebnej części. Najpewniejszy sposób dobrania właściwej części to wpisanie modelu sprzętu w wyszukiwarkę. Każdy Twój sprzęt posiada tabliczkę znamionową, która w zależności od urządzenia znajduje się wewnątrz lub na obudowie zewnętrznej sprzętu. W przypadku, kiedy nie wiesz jak wymienić daną część w swoim sprzęcie, wejdź na nasz kanał YouTube, gdzie pokazujemy jak zrobić to najprościej.
Indeks:RM1-6405, RM1-7541-Film, RM2-6947-Film, RM1-0656-film
Marka:HPFolia fuser RM1-6405-T/S -do drukarek LaserJet P2035, P2055
Wysokiej jakości folia fuser RM1-6405.Folia elementu grzejnego do monochromatycznych drukarek HPHP LaserJet P2035, HP LaserJet P2055, HP LaserJet Pro M101, HP LaserJet Pro M102, HP LaserJet Pro M103, HP LaserJet Pro M104, HP LaserJet Pro M105, HP LaserJet Pro M106, HP LaserJet Pro MFP M129, HP LaserJet Pro MFP M130, HP LaserJet Pro MFP M131, HP LaserJet...Cena35, 00 zł
W magazynie
Rolka poboru-HP 1160 1320-RL1-0540- pickup roller
Czesci do drukarek -rolka poboru- pickup roller RL1-0540 do drukarek:HP LaserJet 1160, HP LaserJet 1320, HP LaserJet 2015, HP LaserJet P2014, HP LaserJet P2015, HP LaserJet 2100, HP LaserJet 2200, HP LaserJet 2300, HP LaserJet 2400, HP LaserJet 2410, HP LaserJet 2420, HP LaserJet 2430, HP LaserJet M2727, HP LaserJet P2015, HP LaserJet 3390, HP LaserJet 33929, 50 złRM1-0037- HP LaserJet 4200, cp4025, m601 - rolka, pickup roller
RM1-0037-000 - rolka, pickup roller do drukarek:HP LaserJet 4200, HP LaserJet 4250, HP LaserJet 4300, HP LaserJet 4345, HP LaserJet 4350, HP LaserJet 4700, HP LaserJet 5200, HP LaserJet 3525, HP Color LaserJet CP4005, HP Color LaserJet CP4025, HP Color LaserJet CP4525, HP Color LaserJet CP6015, HP Color LaserJet, HP LaserJet P4014, HP LaserJet P4015,...20, 00 złRolka pobierająca RL1-0540-000 do drukarek HP LaserJet 1160, 1320
Wysokiej jakości rolka pobierająca RL1-0540.Rolka pobierająca papier z dolnej kasety do drukarek laserowych HPHP LaserJet 1160, HP LaserJet 1320, HP LaserJet 2015, HP LaserJet 2100, HP LaserJet P2014, HP LaserJet 2200, HP LaserJet 2300, HP LaserJet P2015, HP LaserJet 2400, HP LaserJet 2410, HP LaserJet 2420, HP LaserJet 2430, HP LaserJet 3390,...Wszystkie bestselleryJest 6 produktów.
Pokazano 1-6 z 6 pozycji