Rozszerzony podręcznik użytkownika 2easy Dt43 D4 to kompendium wiedzy dla każdego, kto chce w pełni wykorzystać wszystkie funkcje i możliwości jednego z najbardziej zaawansowanych narzędzi do tworzenia tabel i diagramów danych. Książka zawiera wszystkie informacje potrzebne do korzystania z programu, w tym jak zacząć, jak dostosować ustawienia, jak tworzyć i edytować tablice, jak tworzyć i edytować wykresy, jak wyświetlać dane i wiele więcej. Rozszerzony podręcznik użytkownika 2easy Dt43 D4 jest przydatny dla wszystkich, którzy chcą w pełni wykorzystać możliwości tego popularnego narzędzia.
Spróbuj wpisać inną frazę lub usunąć zawartość pola wyszukiwania.
Skuteczne przygotowanie do matury
Repetytorium dla uczniów liceów i techników. Poziom podstawowy i rozszerzony jest wieloletnią wersją bestsellera: Matura 2015. Repetytorium. Poziom podstawowy i rozszerzony. To wyjątkowe połączenie treningu do matury podstawowej i rozszerzonej pozwala w trakcie jednej lekcji przygotować uczniów do dwóch różnych poziomów egzaminu.
Repetytoriumw przemyślany sposób uczy słownictwa (ze szczególnym naciskiem na związki wyrazowe, wyrażenia czasownikowe i kolokacje), które jest systematycznie poszerzane i utrwalane, oraz rozwija umiejętności językowe w kontekście zadań egzaminacyjnych. Sekcje Know your phrases zawierają gotowe do użycia zwroty i ułatwiają tworzenie poprawnych wypowiedzi ustnych i pisemnych. Przygotowanie do matury usprawniają także użyteczne banki zwrotów, modelowe wypowiedzi oraz zestawienie reguł gramatycznych wraz z ćwiczeniami.
Use of English worksheets
zobacz
Bestsellerowy materiał autorstwa dr Moniki Cichmińskiej. Zawiera 14 zestawów zadań, które pomagają utrwalić środki językowe pod kątem obu poziomów egzaminu maturalnego. Use of English worksheets są dostępne dla nauczycieli pracujących z Repetytorium w szkole na Macmillan Staffroom »
Grammar in Use worksheets
10 zestawów zadań na poziomie podstawowym i rozszerzonym autorstwa dr Moniki Cichmińskiej. Materiał łączy powtórzenie gramatyki z treningiem zadań maturalnych sprawdzających znajomość środków językowych. Grammar in Use worksheets są dostępne dla nauczycieli pracujących z Repetytorium w szkole na Macmillan Staffroom ».
Use of English [Online] Revision Bank
Zestaw 400 zdań testowych na transformacje, gramatykalizację, częściowe tłumaczenia i słowotwórstwo. Pomagają utrwalić kluczowe konstrukcje leksykalno-gramatyczne przed egzaminem! Dostępne dla nauczycieli pracujących z Repetytorium w szkole na
Repetytorium dla uczniów liceów i techników. Poziom podstawowy i rozszerzony - rozkład materiału
Repetytorium dla uczniów liceów i techników. Poziom podstawowy i rozszerzony - plan wynikowy
Repetytorium dla uczniów liceów i techników. Poziom podstawowy i rozszerzony - kryteria oceniania
Ćwiczenia dodatkowe "Writing comes easy"
Dodatkowe testy Test’n’Practice
ROZWIŃ DOKUMENTACJĘ
Rozszerzony podręcznik użytkownika 2easy Dt43 D4
Bezpośredni link do pobrania Rozszerzony podręcznik użytkownika 2easy Dt43 D4
Subskrybuj nasze sieci społecznościowe, aby być na bieżąco z najnowszymi aktualizacjami!
Komentarz
jedyny dział którego nie moge ogarnąć
Napiszę jak ja zrobiłem 2 zadanie, moze dla kogos bedzie łatwiej w ten sposob. Obliczylem moc B, tak jak Matemaks, a potem iloczyn AB, tradycyjnie za pomocą umownych kresek w które stawiam ilosc przypadkow. Dałem najpierw przypadek w którym wypadnie 5 oraz 6 a reszta to inne cyfry, czyli 1*1*4 to wszystko mnoże razy 3, bo te cztery cyfry moge poustawiac na trzech miejscach oraz domnażam przez 2, gdyz 5 i 6 tez moga byc zamienione miejscami, wiec mam 1*1*4 *3 *2. I to sa przypadki gdy wystepuja inne cyfry poza 5 i 6 a teraz dodaje reszte gdzie wystepuje 5 i 6 oraz jakas dodatkowa 5 lub 6 czyli 1*1*2 oraz domnazam to przez 3 bo moge wstawic je w 3 roznych miejscach. Nie mnoze dodatkowo przez 2, bo zdublują sie wyniki. A wiec ostatecznie mam tak : 1*1*4 *2 *3 + 1*1*2 *3 = 24+6=30
Czy kurs będzie gotowy do matury? :)
oj byczku jutro matura a ja mam jeszcze 5 odcinków do obejrzenia
19:37
Mam pytanie odnośnie 2 zadania- z reguły mnożenia wychodzi mi, że jeżeli tam 5 może być w trzech różnych rzutach na innych miejscach to pozostałe miejsca mogą być liczby z przedziału 1-6- z reguły mnożenia wychodzi że moc zdarzenia B to 3*6*6, czyli coś innego niż wyszło na filmiku, wytłumaczy ktoś?
Dziękuję <3
dlaczego zadanie drugie jest liczone jako trzy osobne rzuty? czym różni się wyrzucenie 1,5,6 od wyrzucenia 1,6,5 skoro i tak chodzi nam o zbiór a nie o ciąg?
Dlaczego drugiego zadania nie mogę zrobić w taki sposób, że rozpatruje tylko dwie kostki (bo wiem że na trzeciej jest 5) i rozpatruje tak: jest 1/6 szansy, że wypadnie 6 no i 5/6 że nie wypadnie. jak wypadnie to super A jak nie wypadnie, to w następnej kostce również jest 1/6 szansy, że wypadnie. Więc liczę 1/6 + 5/6*1/6 = 11/36. ten wynik różni się od tego na filmiku. gdzie robię błąd?
Są łatwiejsze sposoby na te zadania no ale tak tez można
Dlaczego w 2 zadaniu liczymy jakby kolejność miała znaczenie? Nie powinno być tak, że jak w pierwszym rzucie wypadnie np. 5, drugim 2, trzecim 6 oraz jak w pierwszym rzucie wypadnie 6, drugim 2, trzecim 5 to to powinno być liczone jako jeden przypadek? Bo to w końcu przypadek w którym wypadła jedna 6 i jedna 5, czemu miałaby być ważna kolejność w rzutach tymi kostkami? ;_;
Nie wyszło zbyt dużo elementów w zbiorze B? Wg mnie powinno być 46 możliwych kombinacji.
Nie wiem jak mam to zrozumieć, ale z odcinka dużo nie rozumiem między innymi tą nierówność w ostatnim przykładzie, kilka razy oglądałem ale nie czaje :/ mooże się nic takiego trudnego nie pojawi
Oby drugiego zadania nie bylo na maturze
Prawa De Morgana do 3. zadanka? ;)
Powie mi ktoś skąd ta 1 w 3 zadaniu? Nie moge jakoś tego rozkimnić